BESTELLEN & ONTVANGEN
Na betaling kom je op de downloadpagina. Hier kun je je bestelling direct downloaden. Ten tweede wordt je bestelling ook automatisch naar je e-mailadres verstuurd.
Afhankelijk van je mailprovider kan het soms een paar minuten duren, maar in de meeste gevallen heb je binnen een paar seconden een downloadlink in je e-mail.
Dan zit je bestelling waarschijnlijk in je spambox. Dit gebeurt het meest bij Gmail. Kijk daar eerst. Toch niets ontvangen? Neem contact op met support@finler.nl. Dan versturen wij je bestelling alsnog.
Altijd. Neem contact op met support@finler.nl. Dan boeken wij jouw bestelling om. Je ontvangt van ons een aangepaste factuur.
Geen probleem. Neem contact op met support@finler.nl. Wij wijzigen je mailadres en sturen je bestelling alsnog toe.
BETALEN & FACTUREN
Je kunt betalen met iDeal of je creditcard. Wij accepteren Mastercard, Visa en American Express. iOS-gebruikers kunnen afrekenen met Apple Pay. Vanwege de hoge kosten bieden wij geen Paypal aan.
Onze website beschikt over een beveiligingscertificaat, beter bekend als het groene slotje. Je rekent af via de beveiligde omgeving van je bank, creditcardmaatschappij of Apple Pay.
Zodra we je bestelling verzonden hebben, sturen we de factuur altijd per mail samen met je bestelling. Factuur kwijt? Stuur een bericht naar support@finler.nl en we sturen hem opnieuw toe.
Je kunt die niet zelf wijzigen. Neem contact op met support@finler.nl. Dan sturen wij je per mail een aangepaste factuur.
Nee. Ons systeem is zo ingericht dat je je bestelling pas ontvangt nadat je hebt betaald. Zo hoeven wij geen debiteurenbeheer te voeren en kunnen de kosten laag houden. Dit geldt ook voor zakelijke klanten.
GEBRUIK & VERANTWOORDELIJKHEID
Jazeker. Het zijn algemene modellen die wij als word-bestand leveren. Je kunt altijd zelf uitbreiden, inkorten of teksten aanpassen. Zorg er wel voor dat je bij twijfel advies van een jurist vraagt.
Nee. Wij geven geen advies en kunnen niet helpen bij specifieke vragen. Daarvoor moet je naar financieel adviseur of jurist bij jou in de buurt.
De meeste vragen laten zich namelijk niet op afstand of in een e-mail beantwoorden. Een specialist moet zich in jouw situatie verdiepen en daarom raden we persoonlijk contact aan.
Jazeker. Je bestelt bijv. een huurovereenkomst die je voor meerdere woningen aan verschillende huurders wilt gebruiken. Dan hoef je de overeenkomst maar één keer aan te schaffen.
Jazeker. Veel van onze gebruikers zijn financieel adviseur of jurist. Zij gebruiken onze documenten als basis en passen die naar de situatie van hun cliënten aan. Je mag documenten dus gebruiken om te adviseren, zolang je ze maar niet gebruikt om door te verkopen.
Het gebruik van een overeenkomst en de gevolgen daarvan zijn jouw eigen verantwoordelijkheid. Bij twijfel over de toepasbaarheid in jouw situatie raden we je dringend aan een jurist te raadplegen.
100% GELD-TERUG-GARANTIE
Het kan zijn dat een overeenkomst ongeschikt is voor jouw situatie of niet aan je verwachtingen voldoet. Neem dan direct contact op met support@finler.nl en geef je bestelnummer door.
Wij storten het volledige aankoopbedrag terug. Het is ook mogelijk om je bestelling om te ruilen voor een ander document.
Je kunt binnen 14 dagen na aankoop zonder opgaaf van reden je geld terugvragen. Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug.
Wij storten direct terug. Een terugstorting is de eerstvolgende werkdag verwerkt. In de regel geldt dat als je met iDeal hebt afgerekend je de volgende werkdag het aankoopbedrag op je rekening terug hebt.
Een terugstorting wordt alleen op werkdagen in de nacht verwerkt, dus niet in de weekenden. Ten tweede zijn sommige banken net iets trager.
Terugstorting van een creditcardtransactie kan langer duren. Dit komt omdat het via het systeem van de creditcardmaatschappij verloopt en die zijn (nog) niet zo snel als banken.