Veilig betalen
€27,50 incl. btw Met deze Gebruiksovereenkomst Kantoorruimte sluit je geen huurcontract, maar deel je een plek. Je vraagt dus geen huur en de gebruiker heeft geen huurrecht. Je rekent alleen kosten voor het gebruik van de ruimte of flexplek. Veel (ver)huurders hebben een werkplek of kantoorruimte over die ze willen delen. Onderverhuur is meestal verboden. Zolang je geen commerciële huurprijs vraagt is daar een oplossing voor. Met de Gebruiksovereenkomst Ruimte kun je een kantoor, bureau of flexplek ter beschikking stellen. Dat is geen huurcontract, maar een gebruiksovereenkomst. Tegen onkostenvergoeding geef je een gebruiker de tijdelijke beschikking over een ruimte of werkplek. In dit modelcontract maak je afspraken over het gebruik van de koffiefaciliteiten, printer, wifi en een bureau met stoel. Je verhuurt dus niet, maar deelt en laat meebetalen voor het gebruik. Het verschil is dat je geen verhuurder bent, maar een dienst verleent. Vul zelf de periode van enkele maanden of weken in. Je kunt borg vragen, maar dat hoeft niet. Stel dat je iemand aan wilt laten schuiven in jouw kantoor. Een huurcontract is dan overdreven, maar je wilt wel afspraken over het gebruik van de voorzieningen. Met de Gebruiksovereenkomst Ruimte los je dit probleem op. Misschien zit je in een kantoorruimte en is er plek voor meerdere bedrijven. Je huurbaas verbiedt onderhuur, maar wil ook dat je blijft. De ruimte die je overhoudt kun je in gebruik geven aan een (mede-)gebruiker. Dit document bevat afspraken over: Delen is anders dan verhuren. Met de Gebruiksovereenkomst Ruimte regel je welke dienst je aanbiedt. Je neemt zelf op hoe lang de overeenkomst loopt en welke diensten inbegrepen zijn. Zo is opgenomen welke zaken je deelt: gebruik van wifi, bureau, koffie, keuken etc. Je kunt natuurlijk zelf specifieke zaken toevoegen. Word-document 3 pagina's Overeenkomst Zekerheid
Gebruikersovereenkomst Kantoorruimte
Gebruikersovereenkomst Ruimte
Gegevens
Reviews
3 reviews voor Gebruikersovereenkomst Kantoorruimte
Specificaties
Soort
Aantal
Type
Onderwerp
Vaak samen gekocht met...
Huurovereenkomst Kantoorruimte
€27,50 incl. btw
Gebruik Kantoor als Zakelijk Postadres
€17,50 incl. btw
Sleutelverklaring Werknemers
€6,00 incl. btw
Jan –
Duidelijk en bondig document; dekt de lading zonder overbodige poespas. Dank
Vivian –
Binnen een uur per e-mail geholpen (op zaterdagochtend). Was nog beter geweest als dit iets duidelijker stond aangegeven in een toelichting bij het contact. Dat is mijn enige minpunt.
Scholto Bos –
Hi Vivian, Bedankt voor je leuke reactie. In het weekend slaap ik ook wel eens uit;-). Je hebt helemaal gelijk.
In het contact staat een opzegtermijn van 2 maanden, maar je mag daar ook 1 maand van maken, of zelfs per direct. Er is dus geen wettelijke termijn waar je je aan moet houden. Je mag ook langer afspreken als de gebruiker daarmee akkoord gaat.
Patrick Jongejan –
Goed voorbeeldcontract. Na downloaden moet je je persoonlijke gegevens en die van gebruiker invullen in Word. Dit wordt duidelijk aangegeven.